Ortadoğu’nun en büyük eğlence parklarından Dubai Global Village de İnnova’yı tercih etti

Ortadoğu’nun  eğlence parklarından Dubai Global Village, müşteri memnuniyetini artırmak ve bilet sıralarını azaltmak için Türk Telekom’un bilgi teknolojileri çözümleri sağlayıcısı şirketi İnnova ile çalışmaya başladı. Self servis biletleme ihtiyaçlarına son teknolojiye sahip kiosk ürünleri ile çözüm getiren İnnova, bu hizmetinin yanı sıra Dubai Global Village’in iş süreçlerini optimize ederken karlılığını da artırdı.

Türk Telekom’un bilgi teknolojileri çözümleri sağlayıcısı şirketi İnnova, Ortadoğu’nun en büyük eğlence parklarından Dubai Global Village’i müşterileri arasına kattı. İnnova’nın Global Village’in self servis biletleme ihtiyacı için kurduğu kiosk çözümü, biletleme süreçlerini otomatize ederken hem nakit, hem de kredi kartı ile ödeme kabul ediyor, ayrıca para üstü de verebiliyor.

Kiosk İnnova ile hızlı biletleme imkânı

İhtiyaca yönelik en uygun self servis kiosk çözümünü müşterilerine anahtar teslim bir şekilde sunan İnnova’nın, self servis biletleme ihtiyacı için geliştirdiği kiosklar sayesinde işletmeler kısa sürelerde yüksek sayıda biletleme yapabiliyor, bu sayede cirolarını ve kârlılık oranlarını artırıyor. Müşteri tercihine göre nakit veya kredi kartı ile ödeme kabul eden İnnova self servis kiosk çözümleri, gişe önlerinde kuyruk bekleme zorunluluğunu ortadan kaldırarak müşteri memnuniyetini de yükseltiyor. İnnova self servis kiosk çözümlerinin gelişmiş uzaktan yönetim özellikleri, işletim süreçlerini büyük ölçüde kolaylaştırırken, herhangi bir bileşende çıkabilecek bir sorun anında müdahale ile hızlı ve kolay bir şekilde çözülüyor. İnternet üzerinden satın alınan biletlerin de kolayca basılabildiği İnnova self servis kiosk’lar, müşterinin hiç beklemeden biletini almasını sağlıyor. Ayrıca işletmeler kiosk ürünü üzerinde yer alan ekranlarda reklam ve kampanya duyuruları ile müşterilerine yönelik bilgilendirme mesajlarını kolayca iletebiliyor.

 7 milyondan fazla ziyaretçisi var

Küresel köy konsepti ile ziyaretçilerine 75’ten fazla ülkenin kültürünü tanıtan ve o ülkelere ait lezzetleri tatma ve yöresel ürünleri satın alma olanağı sağlayan Global Village eğlence parkı, her yıl 7 milyondan fazla ziyaretçi çekiyor. 1,6 milyon metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Global Village,  32 farklı tematik bölümden oluşuyor.

Ortadoğu’yu hedef pazarlarından biri olarak belirleyen ve Burj Khalifa, Reel Cinemas, Cinema City, Ferrari World gibi önemli referanslara sahip olan İnnova, imza attığı  başarılı çalışmalar ile sektörel self servis çözümleri alanındaki prestijini her geçen gün daha da yükseltiyor.

Leave a Reply

Your email address will not be published.