Benzer Haberler

Yazı Boyutu Küçült Büyült

Aktifbank, Müşteri Odaklı İletişim İçin EVAM’ı Seçti

26 Şubat 2012 15:00

Aktifbank müşteriler için yapılan kampanyalardan yüksek geri dönüş almak ve müşteriye sağladığı katma değeri en üst seviye çıkarmak için Intellica’nın Event Processing çözümünü kullanıyor. 

Bankacılık sektörünün hızlı gelişen temsilcilerinden biri olan Aktifbank, müşteriye doğru zamanda ve doğru şekilde ulaşmayı tek bir kanaldan yöneterek gerçekleştiren EVAM çözümünü kullanarak müşteriyle temas edilen her noktada hedef kitlesine uygun bir teklif sunabiliyor. Geleneksel kampanyalar yaparak müşteriden dönüş bekleme anlayışının geçerliliğini kaybettiği günümüzde, EVAM çözümünün esnek yapısı sayesinde müşterilerden yüksek oranda dönüş alınıyor.

Müşteriye doğru kanallarla ulaşmayı amaçlayan Aktifbank, EVAM çözümü ile farklı kanalların entegrasyonunu gerçekleştirmeyi başardı. Böylece SMS, e-posta ve çağrı merkezi gibi farklı alanlardan taleplerini ileten müşteriler tanınarak, EVAM ile hangi kampanyanın onlara uygun olacağı yönündeki bilgiler bankaya aktarılıyor. Bu şekilde yürütülen kampanyalarla müşterilerin bankalarına karşı sahip oldukları aitlik duygusu artıyor. EVAM’ın esnek platform özellikleri sayesinde neyin, ne zaman ve nasıl yapılması gerektiği düşüncelerinizle birleşerek ortaya çıkıyor.

Aktifbank Ürün Geliştirme ve CRM Müdürü Mehmet Necati Özdeniz, EVAM’ın yenilikçi özellikleriyle ilgili görüşlerini şu şekilde ifade etti: “EVAM çözümü ile birlikte yaptığımız kampanyalara dönüş oranları yüzde 45’e kadar çıktı. Bu artış, EVAM’ın müşteri ilişkilerini benzersiz bir noktaya getirme başarısı göstermesinden kaynaklanıyor. Müşterinin gerçek isteklerini anlayarak, sunduğumuz çözümleri kişiselleştiriyoruz. Örneğin dört–beş bin PTT noktası ile aktif olarak çalışıyoruz. Kredi verilme durumunda bir eksik evrak ortak çıktığı zaman hangi müşterimizin hangi evrağının kayıp olduğunu ve hangi PTT noktasından bu eksiğin kaynaklandığını EVAM belirleyip müşterilere mesaj atıyor. Müşterinin bu kadar merkezde olduğu başka bir iletişim yapısı henüz yok.”